אופטימיזציה של מדיה חברתית (SMO): הגדרה, מאפיינים ויתרונות


אופטימיזציה של מדיה חברתית היא אחת  מטכניקות אופטימיזציה באינטרנט. אופטימיזציה של מדיה חברתית מכוונת לאינטראקציה עם פעילויות המדיה החברתית והיא נועדה למשוך לקוחות פוטנציאליים אל תוכן באתר.  שני כלים העיקריים של אופטימיזציה של מדיה חברתית  זכו להבלטה רבה:

 

המאפיינים של המדיה חברתית המצורפים אל התוכן עצמו (כולל סקרים, כפתורי שיתוף, הזנות RSS, חדשות חברתיות, דירוג של המשתמשים וכמו כן תמונות וקטעי וידאו).

• פעולות קידום מכירות אחרות המכוונות למדיה חברתית (כגון השתתפות בדיונים בקבוצה, בלוגים וכתיבת הערות בבלוגים שונים או פרסום של עדכונים שונים בתוך רשתות חברתיות).

 

אופטימיזציה של מדיה חברתית מתייחסת לשיווק במנועי החיפוש, אך בו בזמן היא שונה באופן מסוים. אופטימיזציה של מדיה חברתית מתרכזת  בעיקר במשיכת קהל נוסף ממקורות שונים ממנועי חיפוש, אם כי הדירוג החיפוש משמעותי אף הוא.

 

ככל שאופטימיזציה של מדיה חברתית מקצועית ויעילה יותר כך גדולה יותר ההזדמנות  למשוך מבקרים המתעניינים באתר האינטרנט שלך. לרשות צוות Royalvision  עומדות  שיטות רבות עוצמה לאופטימיזציה של מדיה חברית שאכן עובדות. אנו מיישמים כלים חדשניים שיבטיחו השגת נראות (visibility) ותעבורה מקסימאליות לעסק הווירטואלי שלך באמצעות נוכחות גדולה יותר במדיה חברתית.

 

מהם היתרונות העיקריים של שירותי אופטימיזציה של מדיה חברתית הניתנים על ידי   Royalvision?

למה חברה צריכה לדאוג בנוגע לאופטימיזציה של מדיה חברתית? כפי שכבר הוזכר לעיל, אופטימיזציה של מדיה חברתית תגביר את המודעות למותג שלכם ואף תגביר את התעבורה לאתר האינטרנט שלכם.  ההזדמנות לפנות לאדם מסוים עשויה להגביר את העניין של חבריה או של חבריו שקיימת סבירות גבוהה יותר שיעסקו בדבר או תהליך דומה. כך תוכלו להגיע לקהל היעד מטרה באופן ממוקד יותר. 

במילים אחרות, מומחי אופטימיזציה של מדיה חברתית  שלנו מציעים את היתרונות הבאים:

 

• יצירת אינטראקציה מהירה וקלה עם הקהילות;

• נראות המותג תגדל;

• נגישות העסק שלכם לקהל היעד;

• אפשרות להגדיל את יעילות הקישורים;

• סיוע  בהפצת התוכן שלכם;

• הגברת התעבורה לאתרכם;

• הפיכת תיוג ושמירה במועדפים לקלים יותר;

• דירוג גבוה יותר של דף האינטרנט שלכם;

• שיתוף מידע קל יותר;

• עידוד  אפליקציות ודפי אינטרנט משולבים (mashup)

• חיבור בין  הקהילות השונות;

• יצירת תוכן בר שיתוף  פעיל.

 

אופטימיזציה של מדיה חברתית היא שיווק מפה לאוזן, אשר מתפשט  גם דרך  חברים או בני משפחה ואף באמצעות השימוש ברשתות חברתיות, אתרי צילומים ווידאו אשר משתפים מידע. באופן דומה העיסוק בסביבת הבלוגים שואף לאותה מטרה באמצעות שיתוף תוכן בקרב משתמשים פוטנציאליים באמצעות השימוש ב-RSS ובמנועי חיפוש ספציפיים לבלוגים.

 

חיוני להדגיש אופטימיזציה של מדיה חברתית אינה מוגבלת לבניית המותג ופעילות השיווק. עסקים יעילים וחדשניים נוטים לשלב את ההשפעה של מדיה חברתית לתוך אסטרטגיה ניהול המידע של החברה (למשל: פיתוח עסקי, קידום מוצר או שירות ספציפי, מעורבות עובדים, גיוס, מחזור החברה, שביעות רצון של הלקוחות, בניית מותג, יחסי תאגידים וכו').



 
כל הזכויות שמורות לרויאלויז'ן © 2012 בניית אתרים ממותגים  ROYALVISION



...