כתיבה שיווקית
התחרות ברשת האינטרנט רבה וגדלה מיום ליום. רק כתיבה שיווקית העשויה היטב מושכת תנועה רבה אל האתר ומרבה את המכירות. כתיבה שיווקית מקצועית. תגדיל את התנועה אל האתר, תגדיל את זמן השהות של הגולשים באתר ותניע לפעולה. ברשת האינטרנט התוכן הוא עדיין המלך.
כדי להמיר את התוכן למכירות עומדות לפנינו כמה משימות:
- ראשית עלינו ללכוד את הקורא כדי שיישאר באתר ולא ינטוש מיד. נתוני הסטטיסטיקה מלמדים כי למעלה משבעים אחוז מהגולשים נוטשים את האתר בשלושים השניות ראשונות. עלינו לפתות אותו להישאר האתר, לגרות אותו ולכתוב תוכן שיווקי קריא וזורם.
- להציג לפני הקורא את התועלות הרבות שהמוצר שלנו נותן לו, ללחוץ על הנקודה הכואבת, להבין מדוע הוא הגיע לאתר שלנו, מהו מחפש ולהגיש לו את הפתרון.
- עלינו לכתוב גם כתיבה המותאמת למנועי החיפוש. גם אם נשקיע בקידום האתר, אך לא נכתוב את התוכן נכון, לא נצליח להגיע לעמוד הראשון במנועי החיפוש ולא נוכל למכור.
- להניע אותו לפעולה- לגרום לו ליצור קשר, להשאיר את פרטיו או אפילו להוציא את כרטיס האשראי….ולקנות!
|
|
|